elaweannesi Kız bebek bekleyen annişler minnoşlarınıza ne isim düşündünüz hadi buraya yazalım benim kızımın adı nasipse Şimal🌸 olacak öyle düşündük babasıyla isminin anlamıda(Kuzey yıldızı, Sol yan sol taraf demek)nasıl sizce 😇
elaweannesi @DEFNE27 kullanıcı adın defne canım senin mi adın defne yoksa ilk defne düşündün sonra tuana da mı kararsız kaldın😇
DEFNE27 elaweannesi yok hoppy momu indrdgmde gebeydim zaten bebeğime defne ismini düşündüm ama şimdide Tuana ile defne arasnda gidip geliyrm☺️