Birdemetanne Bebekte ve anne de bir sıkıntı yoksa isteğe bağlı sezeryan olunacaksa kaçınca haftada doğum oluyor acaba
Hamza5353 Birdemetanne 38 hafta bitiyor 39 hafta da aliriz dedi bana doktorum 2.sezeryanim olmasina rağmen.
Fadikb Birdemetanne 38 canım çevremde hep 38 de aldırlar bende sezeryan olacağım doktor 38 de alırız dedi
22anne33 Ya bende 38 diye biliyorum ama doktorum ısrarla 39 da alacam diyor bebeğin gelişimi her şeyi çok iyi ama tutturmuş 39 dayanacak gücüm kalmadı uykularım haram her yerim ağrıyor 😥
madame 22anne33 ayyy tam olarak aynı durumdayım sabah kontrolum var 36+6 yiz bende 38 de dogum olsun istiyorum bir önceki gittiğimde doktorum 39 demisti arayi bulunan insallah strese giriyorum bu sekilde sancim kasilmam artıyor