Rojdakoymen lavininannesii Kuzum çok üzüldüm hiç olmadı bu meleğimiz bizi üzmesin 😣 duam sizinle kardeşim 🙏
lavininannesii ktnzehra49 vücudundaki tuz yüksekti düzeldi şükür 🙏🏻 enfeksiyonda düştü ama hala yüksek. Hastanedeyiz tedavi çok uyutuyo bebekleri uyandırıp emzirmeye çalışıyorum işte
ktnzehra49 lavininannesii Allah şifa versin inşallah canım çok şükür bunada Allah daha beterinden daha kötüsünden korusun hiç bir anneyi evladıyla sınamasın inşallah 🤲🏻 çok şükür iyiye gidiyo işte tez zamanda da çıkarsınız inşallah minik kuşla oradan 🥰
lavininannesii ktnzehra49 canımsın çok teşekkür ederim iyi dileklerin için 🙏🏻Sende sağlıkla al kucağına inşallah minik yavrunu