secoz Kızlar merhaba izine çıkacağım rapor parasını ay ay mı alıyoruz yoksa toplam rapor bitiminde mi alıyoruz bilgisi olan varsa ?
Pnryr Özelde çalışıyorsan doğum sonrası toplam alıyorsun devlette çalışıyorsan maaşın yatmaya devam ediyor