Mom51122 ben 24.haftamdayım dün oldum hiç bir yan etkisi olmadı bebeğimin hareketlerini de hissettim birden çok doktora sordum artık virüs mutasyona uğradığı İçin ve bağışıklığımız düşük olduğu İçin kesinlikle olmamı önerdiler hamile ölümlerinden hergün kanım donuyordu bende oldum 😢