Asrinbaby Kaç haftalıksın şuan?
Açıkçası ben kendi düşüncemi söyleyeyim normal doğumu çok istiyorum benim daha 16 günüm falan var ama :) sonuna kadar normal olması için uğraşıcam mecbur kalmadığım sürece sezaryen istemiyorum. Benim poliskistik over rahatsızlığım vardı onun içinde her doktor normal doğumla bu kist gider demişti :) dikişler konusunda benimde korkum var ama artık hakkımda hayırlısı nasılsa o olsun diyorum :)