Esrahaliscelik Kızlarr 27+6 haftalık gebeyım bugün kontrole gıttım bebegım 4 hafta gerıde gelısım gerılıgı var böyle olursa erken dogum yaptırabılırız dedıler bugün cıger gelıstırıcı ıgne vurdular aranızda böyle olupta düzelen varmı 🥲🥲
Esrahaliscelik Seher1hamdiarvin benımde fazla hareketi yok pıt pıt seklındeydı bilmiyorum ya ilk gebelıgım bugün gözümün yaşı kurumadı korku üzüntüden ☹️🥲🥲
Seher1hamdiarvin Esrahaliscelik benim bebeğim onu bile yapmıyor 22 haftayım hala tek bir hareketini duymadım 😞
Esrahaliscelik Seher1hamdiarvin Allahım bu saatten sonra sağlıklı olsunda hıc hareketını hıssetmeyeyım dıyorum gerçekten ıkı gündür çok kötüydüm bebegımın gelısımı gerı erken doğum yaptırabılırız dedıler yatış verdiler🥲sonradan suyu ıyı olunca yıne çıkış yaptılar takıpteyım ama ınankı bebegın sağlığı yerındeyse sıkıntısı yoksa öyle seylerı hıc takma 😔