Sevgi-K 😂😂 gebelik şekerim var canım hamileliğimin başından beri diyetisyenle ilerliyorum. Az ve sık besleniyorum.hamur işi kesinlikle yemiyorum . Şeker tüketmiyorum . Tatlı ihtiyacımı meyveden alıyorum (porsiyon olarak ama😂abartmadan ) protein ağırlıklı besleniyorum bol su içiyorum ☺️ Belki fikir olur 🥰