Kızlar 8 gün oldu ikinci tetanoz vurulalı biraz yukardan önüz kemiğime yakın yapmış sanırım tam omzumla kolumun birleştiği yer ağrıyor 8 gündür de geçmeyi yukarı bile kaldıramıyorum sanki kolum çıkık yada kırık gibi Ya böyle yaşayan var mı bu kadar uzun süren oldu mu