Arkadaşlar 25 gün önce sezaryen doğum yaptım sütüm 3.gün geldi sonrasında bebeğim ememediği için elektrikli pompayla her gün sağım yaptım şu an gece gündüz sürekli memelerimden süt akıyor gece sürekli ıslanarak uyanıyorum ön sağım yapıyorum elle aventin göğüs kalkanlarını kullanıyorum ama bu durum ne zaman düzene girer çok merak ediyorum böyle de çok zor oluyor bu arada her gün düzenli emzirmeye başladım bebeğimi lütfen yardımcı olun