Brc07brc şöyle söyliyim down sendromu yada başka kromozomal bi anomali var mı diye bakılıyo. Down sendromlu ise aldırırım diyosan yaptır. Yok ne olursa olsun doğurucam diyosan gerek yok. Ben ilk gebeliğimde yaptırmadım bu gebeliğimde de yaptırmicam. Sadece detaylı ultrasonu yaptırıcam.