Benimde adetim geciktigi gün test yaptırdım adetimin 4.gunu yani HCG 88 çıktı 12 saat sonra yine yaptırdım 121 olmuştu 5 gün sonra doktor tekrar yaptı 1181 çıktı doktor iyi artmış dedi bakalım 8 gün sonra yine gideceğiz. 1181 iken kese gözükmedi. Bakalım ne olacak hayırlısıyla inşallah herkes iyi sonuclarla karşılaşır Allah in izniyle 🤲🏻☺️