Asil28 https://resimyukle.io/r/Ukih2AaBux content_copy İlk gebeliğimi kaybettiğim için zorla gittim bugün. Sıra bana gelmişken bayılacak gibi hissediyordum. Çok şükür ki kalp atışını duydum miniğimin🙏🙏 Rabbim isteyen herkese sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah 🙏 çok başka bir duyguymuş.
Asil28 isilbydr Beyza00_ Allah razı olsun 🙏 5+3 te bebeği gördüm,6+5 kalp atışını duydum SAT’a göre, ancak ultrasonda 6+3 çıktı.