Merhabalar. Spinal yöntemi ile bebeğimi dünyaya getirmeyi düşünüyorum. Aklıma takılan bir detay var ve ameliyat sonrasında karına yapılan baskı tam olarak her hekimin yapması gereken bir şeymidir ? Birkaç yerde de kum torbası detayı okudum. Bilgilendirme yapabilirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim😊