CennetEsmerMelegimKahraman Öncelikle etkilenecek arkadaslar Lütfen hikayemi okumasinlar ....Basta sunu söylemek istiyorum Ki her Bayan farkli Ve her Bünye farkli Mesela bir bayan 3 Doğum yapsa 3 hikayede farklı olur hiç biri birbirine benzemez .... Benim Doğum hikayem zor olanıydı ama bugün olsa bütün zorluğuna yine katlanır yine dayanırdım ... Neyse 9 ay boyunca hamileliğim Allah'ıma şükür çok iyi geçti ...Eşimden yana asla şikayetim Yok çünkü her konuda bana destekti ....ne Migde bulantısı ne agrı ne sızı hiç bşy yaşamadım Son haftalar cayır cayır migdem yanıyordu ve istifra ediyordum migdem için ne kullandıysam hiç bşy fayda etmedi 37 haftamda migdem bulanmıştı istifra ederken suyum geldi ....ve hastaneye gittik ...o günü karnım çok sertleşiyordu zaten .... Neyse hastanede de istifra ederken suyum gelmeye devam etti anlamamak imkansız kızlar ....mutlaka anlarsınız suyunuzun geldiğini ... 2 santim açılmam vardı suyum gelmişti sabaha kadar sancımın gelmesini bekledik hastanede ama sancım gelmedi ve sabah suni sancı ile Doğum başlatılcaktı ... Bir hap ile başladık ...sancılarım oldu ama Doğum için yeterli değildi 2 hap verildi yine sancılarım oldu ama yeterli değildi 😂😂 Ertesi günü 3 hap verildi suni sancı 😂😂😂 Yine sancılarım oldu ama yine yeterki değildi .., 3 günü yine 3 hap verildi ayaklarıma kadar sancı çeksemde yine yeterki değildi ve açılma yoktu ...2 santimde kalmıştım 4 gün başka suni sancı verildi yine ayni sı Geldik mi 37+5 O gün damardan serum ile sancı verildi önce 10 sonra 20 yavaş yavaş sancı çoğalıyor 30 da karnıma öyle belime öyle bir krapf girdiki aniden herkesin başıma toplandığını gördüm bebeğimin kalp atışları düşüyormuş O anda ben anne olduğumu anladım ...çünkü kendi sancılarımı unutup beni hemen amelita alın bebeğim ölmesin dedim ... Hemen o anda sancılarımı kesmişler ben bebeğimi düşünmekten sancımı unuttum Bana derin nefes almamı söylediler bebeğine oksijen gitmesi için ...dediklerini yaptım ... Neyse sonra aynı suni tekrar verildi 30 kadar ama bu sefer vücudum tepki vermedi ... Sonra vajinaya jel koydular açılması için ... Ayağa kalktığımda kuyruk sokumunda öyle bir sancı hissettimki kemiklerim kırılıyor sandım o an eşime dedim kemiklerim kırıldı benim 😢 WC ye gittiğimde hemoroid olduğumu farkettim oysa bende yoktu hamileliğim boyunca olmadı ne olduysa o anda oldu ... Yürüyemiyordum bile 🤷♀️ Ebelere söylediğimde hemoritden dediler Neyse artık sabrımın kalmadığını sinirlerimin bozulduğunu uyumak dinlenmek istediğimi söyledim ...suni sancı suni sancı suni suni sancı sonuç ise Yok ....gerçekten bu beni çok yıpratmıştı ...ve odaya eşimle çok zor gittim ...çok sancım vardı tekrar geriye gittim ...yine sancı Yok dediler ...oysa ben sancıdan yürüyemiyordum ...sonra tekrar odaya gittik ve eşim belime masaj yapıyordu her 5 dakkada sancı geldiğini hissettim eşime saat tut dediğini hatırlıyorum aniden benden su gibi bşy geldiğini fark ettim bir baktım ki inanılmaz kanamam 😂 Eşim işte şimdi Doğum başladı dedi ve yatağımı alıp Doğum yerine götürdü 😂😂 Beni tekrar makinaya bağladılar sancım varımı Yok mu diye 😂 3 kez istifra ettim bana bunun iyi bşy olduğunu söylediler Doğumun başlıycanın habercisiymiş 😂 Neyse 3-4 santim açılmam varmış Millete göre Benim doğurmam belki sabahı bulacaktı 😂😂 artık öyle sancı geldiki ben çıldırıyorum belimden iğne yapmalarını söyledim 😂 Neyse doktor geldi belimden iğne yapmak için ama telefon geldiği için birini narkozdan uyandıramadıkları için tekrar gitti ve geriye gelecegini söyledi 😂 Ben artık çıldırıyorum sancıdan o değil gücüm olsa bütün ebeleri doktorları dövücem orda 😂😂 Neyse kızlar ben her sancıda ıkınmaya başladım ben ıkındıkca bu sefer bana ıkınma diyorlar 😂 Çünkü bebeğimin kalp atışları düşüyormuş yine ama ben bunu isteyerek yapmıyorum Benim vücudum bunu yapıyor ...Allah razı olsun o an eşin bez ıslatıp Terim'i sildi ben ıkınmaya devam ettim ...sonra ebe şüphelendi tekrar kontrol etti ... Şaçlarını görüyorum bebeğin inanamıyorum ben dedi ıkınmaya devam et dedi 😂😂😂😂 Vallahi benden çok şey öğrendiler 😂 Demirlere tutundum 1 ıkınmada bebeğimin kafası çıktı ....Bir çığlık attım 2 ıkınmada bebeğimin vücudumu cikti 😂😂😂 Ama Napim o kadar Sinir oldum Ki Doktora Ebeye Kendi kendimize dogurduk geldik diyorum 😂😂 Dünyanin en güzel duygusu kizlar ❤️❤️ Normal dogum yaptim Hic Bsy almadan Bgn olsa Yine Yaparim ...kizim icin her aci Deger ...bgn aglasa Dis etlerim kemiklerim sizliyor ... Anne olmak Kolay degilmis Ama degermis Kiloyu Merak edenler 56 ile hamile kaldim 66 oldum dogum yapali 12 gün oldu Suan Yine 55 Hizla kilolar gidiyor ... Allah sag saglim kucaginiza almayi nasip Etsin
fatos2404 CennetEsmerMelegimKahraman maşallah sana ya çok iyi dayanmışsın Rabbim evladını sana hayırlı etsin inşallah gözünüz aydın 🙏😍
Sukran34 CennetEsmerMelegimKahraman Allah analı babalı büyütsün ömrü uzun olsun canim darısı bizm başımıza inşallah.🙏
dphnln CennetEsmerMelegimKahraman Öyle samimi anlatmışsınız ki hiç korkmadım doğumdan. Çok teşekkürler paylaşımınız için. 23.haftam bitmek üzere, Allah bizlere sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. 🙏🏻
Sldaygn @CennetEsmerMelegimKahraman ayy nasıl zorlanmışsın canım benim yaaa Sağlıkla büyüsün inşallah .merak ettiğim senmi ısrar ettin normal Doğum olsun diye kaçgün suni almışsın sezeryana almadılarmı
CennetEsmerMelegimKahraman Sldaygn Canim Ben normal dogum yapmak istiyordum Zaten Ama Hergün Kan aldilar bebekte Sorun olmadigini icin normal denedik .,,,sezeryan bebeğim tehlikede olsaydı hemen olurdum
Didemalkanendik Benmde ilk doğumum seninki gb olmuştu dr a ebelere az küfür etmedim hala o ebeyi gördüğümde tüylerim diken diken oluyor ama dediğin gb hepsi geçiyor bnm oğlum 3 yasında şimdi 35 hafatlık hamileyim korkmuyo değilim ama geçecek biliyorum enazından Allah analı babalı büyütsün bebeğini inşallah