Dursunertekin Kizlar suni sanciyla dogum yaptim dikislerimde var. Normal dogum yapıp dikisleri olanlar boyle yumurta et parcasi gibi bisey var? O ne ne zaman iyilesir acaba yadaa oylece kalirmi
Gull_94 Ysmmmnn post sahıbı muhtemelen vajınal kısımdakı sıskınlıgı kastedıyo zaten elınzı dokununca sıslık gekıyo ele hıssedılıyo da o genelde bı hafta ıcınde kendılgınden gecıyo dıkısler acılsa acı olur agrı yapar kanama artar
Dursunertekin Gull_94 evet siskinlik muhtemelen gözle gorulebilir bi sekilde kucuk bi parca gibi duruyor