Selam güzel anne adayları 🌼
38+2 günlük olduk bugün dün kontrolüm vardı bebek baş aşağı pozisyon da olduğu halde çatala girmemiş şu saatten sonra da doktorumuz girmez riskli durumlar olabilir (bebek hareketleri de azalmaya başlayınca) beklemenin anlamı yok diye yönlendirince cuma yada cumartesi planlı sezeryan olacak önerileriniz var mı sezeryan tercihinde yada deneyimleriniz, bekliyorum 🤭