Syd160531 Kızlar eski usulleri deneyenler ve doğru çıkanlar oldu mu🙊 biraz önce kayınvalidem bıçak makas yönetimini uyguladı bana bıçağın üstüne oturdum 🙈 bir oğlum var bu da mı oğlan acep bilemedim 😂
Mehmetinannesii Syd160531 bende makasa oturmustum kizim oldu😊yuzuk testindede kiz cikmisti kizim oldu 🤭bunda yuzuk testi erkek cikiyor bakalim nasio
Sermec27 Syd160531 ben makasa oturmuştum ama oğlum oldu mesela yüzük yuvarlak çizmişti yine tutmadı 🥰
Syd160531 Mehmetinannesii Hadi ya ne güzel bende bir kızım olsun istiyorum bir oğlan bir kız :) hayırlısı sağlıklısı olsun da
Syd160531 Sermec27 o da iyiymiş :))) ben oğlumda hiç denemedim bunda merak ettim öyle ama içim kız diyor hep rüyamda da kız görüyorum hayırlı evlat olsunlar da gerisi mühim değil
yesQ Syd160531 bizimki erkek ve benim rus takvimi çin takvimi yüzük testi hepsinde erkek çıkıyodu zaten ve doktorlar da en başından beri erkek diyor 👶🏼 sizin kaç haftalık
Syd160531 yesQ hmm başından belliymiş :)) biz 13 olduk bakalım daha belli değil cinsiyetiniz haftaya inşallah belli olur belki 🙊🙈