Tugbaras Ankara medicalpark dr.sevgi yıldırım alta doğum için öneren onermeyen tanıyan var mı acaba acil ?
Ezelunal1818 Tugbaras Tugbaras doğum paketimi aldınız acaba merak ettim.Yada yeni alan arkadaşlar ücreti nedir bilgi verirseniz sevinirim.pazartesi ona göre bende gideceğim
Destkar Tugbaras ben kendisinde doğum yaptım evet genel manada pozitif biri ama pimpirikli olması bazen can sıkıyor.Muayenelerim çok kısa geçiyordu ve çok yoğun biriydi.Her gittiğimde bekliyordum.Kendisi ilk hamile olduğumdan beri onun takibinde olmama rağmen doğumumda hala beni tanımıyordu
Gizemin-minnakI @Tugbaras takipli gebesiyim çok memnunum . Çok araştırarak kendisine gittim . Numune şehir hastanesinde çalışmış devletten ayrılmaış bir doktor . O yüzden daha tercürbeli olacağını düşünerek gitmiştim kendisine
Gizemin-minnakI @userbame doktordan çok abla gibi . Bir telefon kadar uzaklıkta her konuda . Çok pinpirikli ama pozitif biri
userbame Bende araştırarak randevu aldım normal doğumu öneriyor demişler. Medicana ve Koru hastanelerini denedim.Araştırdım o hastanelerde baya şikayet var oyüzden burayı tercih ettim bakalım ne olacak
Tugbaras Destkar Birde muayenelerde nst ücreti ayrı mı ödüyoruz ? Geçen muayene harici tahlillere çok para ödedik de 😏
Destkar Semakrc merhaba hastaneden memnun kaldım,ameliyat anı hariç.Her ameliyat öyledir belki bilmiyorum ama yokmuşum gibi hissettirdiler.