Merhaba arkadaşlar 38 haftalık olduk artık doğuma sayılı günler kaldı ama bizde bı sıkıntı var ,🥺dün kontrole gittik çati muayenesi yaptı çatı kemiğin çok dar dedi , açılma zaten hiç yok dedi bebeğimin kafası iyice yerleşmiş aşağıda ,iki üç santim açıklık olsa bu darlikla gene dogurtulur dedi doktorum açılmam dediğim gb hiç yok . salı tekrar kontrole gidcem sizce napmaliyim suni sancıyla da alırız açılma iki üç cm olursa dedi BN suni taraftari deilim kafam çok karışık…🥺😢