Kızlar dünden beri hastayım üşütmüşüm yatıyorum doktora da gitmedim evde parol vitaminle idare ederim diye ama belime rahmime ara ara sancı giriyor 27 haftalık gebeyim afedersiniz bide kabız olmuş gibi popom da sancı var ilk defa yaşıyorum böyle bişey hemen kadın doğuma gitsem mi