1999luanne https://ty.gl/b5fpltwy0c bu bebek arabasından kullanıp memnun kalan varmı? Olumlu olumsuz düşüncelerinizi merak ediyorum
Deniz3551 1999luanne biz aldik ama henuz bebegim dogmadi kullanmadik🙂 katlanip arabaya sigmasi, cift yonlu kullanim, kolay takilip cikarilmasi bizim begendigimiz yonleri