Beyza00_ benim kuru bi cildim yok cok fazla yagli hatta o yuzdende cok sivilce olurdu . Catlqmiycagimi dusundum . O yuzden sadece bebek yagi yeterli diye dusundum 30. Haftaya kadar hic bi catlagim yoktu sukur catlak olmiycak diyodum sonra ortada tek kahve cizgi cikti sonra oyle bi catladiki 🤣 yanlarim gobek deligimin ustune kadar . Ama artik napiyim olanla ölene care yok🤣 bebegim icin katlanirim 💙💙💙