Zeyneb12 bana bi bebeğimin gelişim geriliği oldugunu söyledi ve kesinlikle sonlandırılması gerektiğini söyledi hiçbir şekilde sebebini ve herhangi bi tedavi yöntemi de tavsiye etmedi iki gün sonrası için acil diyarbakırda başka bir perinatoloji uzmanına göründüm bana öyle bir durumun olmadığını ikizlerde birinin geriden gelmesinin normal oldugunu söyledi ha bir de hiçbir şekilde ilgi alaka görmedik son derece soğuk bi doktordu yine de bu benim fikrim tabiki