Ozge2626 evet canım folik asit bittikten sonra hemen bunları kullanmaya başladım ve doğum sonuna kadar kullanılması gerekiyor. Demir olarak feramat kapsül , d vitamini olarak coledan d damla kullanıyorum. Şuan 30. Haftamdayım. Hiçbir yan etkisini görmedim, tadı da yok, mide bulantısı da yapmadı. Hatta ilginçtir yemekten sonra midem kötü olur ilacı içerim midemi rahatlatır 😁