Kızlar ben aşırı aşırı yiyorum, kahvaltıda öğlen ne yiyeceğimi planlıyorum. Tok olsam da yemek istiyorum üstelik daha 10 haftalığız. Böyle giderse ben 100 kilo çıkarım. Acaba? Tiroidim yüksek çıktığı için doktor ilaca başlatmıştı, onunla ilgili olabilir mi?