Yarenyzc Bebeğim Aralık ayında dogucak klima kullandığımız için buhar makinası almak istiyorum kullananlar önerdiğiniz bir makina var mııı😊
defneninannesi91 Yarenyzc hiç pahalıya gerek yok. Kiwi markasının almıştık A101 den hepsi aynı işi görüyor. Öneririm