durukusunannesii Kızlar 22 günlük bebeğim var ve kolik uyanık kaldığı her saniye ağlıyor hiç susmuyor bir tek arabada,banyo yaparken,bir de omzumda ayakta gezdirip pışpışlarken duruyor, başka önerileriniz var mıdır çok yoruldum yardım edin 🥺🥺
Merve durukusunannesii Happykids’e geçtiniz mi canımız annemiz:) orda bir çok kolik bebiş annesi var ❤️
Denizinannesiseda durukusunannesii Sac kurutma makinasi sesi acin youtobeden bir de ana kucagi edinin orada sakinliyoedu benimki. Birde azicik masaj yapin karnina bacaklarina.
durukusunannesii Denizinannesiseda o tür sesleri açıyorum pek oralı olmuyor malesef ana kucagı da var bugün onda 4-5 dk kadar durdu sonra yine ağlamaya başladı karnına da masaj yapıyorum o da işte anlık dediğim gibi 4-5 dakika bütün günüm çoğunlukla omzumda geçiriyor 😔
durukusunannesii Ysmmmnn bir-iki kere denedim uykuya geçisini kolaylaştırdı bir kaç kere daha şans vericem kundaga başka çarem yok🥲
Anonim2015 Benımde kızım kolikti kundak yapıp karnını kendımıze dayayıp dik bi şekilde sarılın öyle hoplatarak gezdırın bi tık benımkı öyle durur gıbı oluyordu ama çok zor anlıyorum sizi Allah yardımcınız olsun 6syı dolunca bıttı benjmkınjn gazı ve sımdı tekrar hamıleyım çok korkuyorum aynısını yaşarım dıye
durukusunannesii Anonim2015 bende cok korkuyorum sırf o yüzden 2.yi düsünmüyorum desem yeridir yoksa cok istiyordum arkadas gibi büyüsünler yasları yakın olsun diye 😞
Anonim2015 durukusunannesii zor ama her bebek de aynı olacak diye birsey yok , ınsallah benımkı de yine kolik olmaz 🤗