KUBRA3468 lansinohu diyorsan evet canım doğum öncesi kullanman gerekiyor ama bazılarında işe yarıyor bazılarında yaramıyor sen bence ikisinide kullan yağın bi zararı yok onlarda nemlendir ben lansinoh kullandım 15 gün sonra acımaya başladı birsğrğ şey denedim bi zeytinyağ fayda etti bunu çoğu ebelerde tavsiye ediyor ben özellikle çok acı çektim bu postlara grip kesinlikle cevap veriyorum