Sema-20 Selam kızlar 37+5 çatı muayenesi oldum. Korkulacak bişey yokmuş Çok rahat geçti benim. Ama biraz şuan regli sancısı gibi bir sancım var karnım ağrıyor gibş sanırım muayeneden kaynaklı 🤔
cidolila Sema-20 aynıyız bende yarın olacagım biraz tedirginim korkmuoda degilim korkuyorum çatıdan snra doğum başlaması olabiliyormuş normal yani sizinkisi şuan
Isikkerime Sema-20 bnde yarın 37 haftalık olucam ama doktorum çatı muayenesi yapmadı normal mi sezeryanmi olacağım hiç bilmiyorum
Blablas Çok stres yapmıştım o kadar pişmanım ki vajinal muayeneden bile daha rahat geçti üç sn falan sürdü zaten kendime çok kızıyorum nasıl böyle stres yaptım bunun için diye ki benim canım tatlıdır 😂
-Zeynepakms- Sema-20 Korkacak birşey yokmuş ama muayeneden eve geldiğimden beri belim ağrıyor hafiften 🙈😊
Mehfam10 Sema-20 ben 38+6 oldum ama doktorum henüz muayene etmedi 😐 yarın gideceğim umarım dediğin gibidir canım 🤭 makasla oturmak gerilim yaratıyor bende 😂🙈