Merhaba kızlar az öncede post açtım sildim tekrar açıyım dedim ben 32 + 2 günlük gebeyim ya öğleden beri karnım şiş patlıycak gibi bide bebeğimin hareketleri biraz yavaşlamış gibi ama normal hergünki hareketler sadece eskisi gibi şiddetli değilve karnım ağrıyor belim ağrıyor sancım var gibi bunlar doğum belirtisimi boş yere kendimi tedirgin etmek istemiyorum ama gerçekten rahatsızım karnım dokunsam patlıycak sanki