Edakrtl25 bana yaptırma zararlı vs şeyler diyen arkadaşlar oldu. Sonra şekerim düştü 1-2 kez kötü oldum şeker yüklemesi yaptırayım dedim sınırın üstünde çıktı değerlerim çok yüksek değil ama diyet, yürüyüş vs önerdi doktorum dikkat et dedi. Ona göre takip ediyor şimdi. Kimseye bakma derim. Bildiğin çilekli soda içiriyorlar. Ondan alınan şekeri yediğin tatlıdan pilavdan koladan da alıyorsun.