Gizem2312 teletabi merhaba benim sürekli 50 ydi. Ama sabit 50. Doktorum çok güzel dedi. Sancım var mı yok mu anlayamadım sabit olunca. Daha çok inişli çıkışlı mı olması gerekli
teletabi Gizem2312 evet inişli çıkışlı olması yani sancının gelip geçmesi gerekiyor mesela 20 ye inip 50 ye çıkması bikaç kez bu şekilde çıkınca sancı oluyo