Aysekilic Ya ben riske atmazdım heralde ya hem hem yıpranmak bilemedim… zaten takıntılıyım cok kesi olursa cok yıpranırsam kafama takarım. ama benim görüşümü dikkate almayın ben zaten sezaryen olacağım.
yengem de 4 kiloya yakın doğurmuştu sanırım. Yapan var. Vücudun uyumuna bağlı