lunaaa valla benim öyle oldu. Ben normalde çok az adet gören biriydim 3 günde biterdi ve pedim dolmazdı. Ocak ayında da yumurtlama takvimine göre ilişki oldu. Adet 3 gün gecikti ilk defa test yaptım negatif çıktı. 4. Gün bi adet oldum dolu dolu. Hem uzun sürdü hem çok sık ped değiştirdim. Sonraki ay adetim normaldi yine az sürdü. Yine 3 gün gecikti 4. Günün akşamı evde test yaptım çift çizgi