Arkadaslar merhaba. Ben panik atak ansksiyite hastasiyim evlenmeden once ilac kullandim ama sonra düzeldigim icin ilacları bıraktirdı doktorum. Şuan 17.haftamdayım yıllar sonra bu illet yine beni buldu 3 gündür cok kötuyum dışardayken vs sorun yok ama eve gelince ozellikle tekken içim bunaliyor nefes alamiyorum istahim kesildi zorla yiyorum bebegim için. Bu durum bebegime zarar verir mi cok korkuyorum ona bisey olur diye. Tabiki benim üzüntüm ona geçiyordur ama elimde degil. Var mı bu süreci yaşayan bi bilgisi olan