Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim tahlillerim temiz hiç bir şeyim olduğu çıkmıyor ama ben günlerdir ayak ağrısından ölüyorum uyuyorum birden uyanıyorum sanki felç olmuşum gibi hareket etiremiyorum ayağımı 15 saniye FLN sonra geciyor ağırı başlıyor saatlerce her uyuduğumda uyandığımda öyle çare bilen var mi çok zor durumdayım şuan üstüne bide grip oldum ilaç alamıyorum çok ağrı çekiyorum💔