Mnkfslyem tabiki süt en önemli şey bebeğimiz için o yüzden mastit gibi bir sıkıntıyla baş etmeye çalışmak çok zor olur emzirme döneminde çünkü göğüs ağrısı kadar zor bişey yok malesef. Bol bol sağıp kanalları açmak kalan sütü boşaltmak çok önemli bebeğini daha iyi emzirebilmen için rabbim sağlık versin sanada bebeğinede😊 Bu arada Ben manueli doğum çantama koydum bile aldığın zaman mutlaka hastaneye yanında götür ne olur ne olmaz 😊