Kızlar dün kasık ağrısı ve bel ağrısı şikayetiyle acile gittim ve doktor bana bebek aşağıda bebeğin eşi rahimi kapatmış dedi daha 19 haftalık böyle devam ederse erken doğum ve sezeryan olur dedi bende korktum ve kanamam olursa şiddetli olursa Allah korusun bebeği kaybede de bilirmişiz ne yapacağımı bilemedim napılır böyle durumlarda doktor bu durum değişedebilir dedi ama korktum ister istemez