Elifimmm Esa size sonuna kadar katılıyorum..Bende 2 çocuk doğurdum hem iç hem dış dikişim var şuan 3. Ye hamileyim ama yinedd kendimi türk doktorlarına emanet ederim..Bebeğim iz için analar her şeye katlanır.
Selinn Haklisiniz ve hepsini dusunuyorum .ve danismak fikir alisverisi yapmak icin bu konuyu actim zaten bende .
Ecrinimleyla drya bunu bilmiyordum ama o da saçma 😂😂😂 hangi devirde yaşıyoruz haatanede yapınca doğal olmuyo mu😂😂😂
YagizAsyaMom Allah korusun ama her yönünü düşünmek gerekir aksi bir durum olursa hastane koşullarında müdahale daha iyi olur.
ZehraEmirolu Kuzenimin son ana kadar normal Doğum diye yatışı yapıldı hastaneye herşey normaldi son anda bebekle ilgili bi aksilik oldu acil sezeryana alınmak zorunda kaldı bebeğin kalp atışları zayıflıyodu çünkü. Şimdi sizin başınıza böyle bişey gelse (umarım herşey yolunda gider) nasıl bi önlem alıcaksınız eskiden evde doğuruluyodu diyenler var ozamanın şartlarıyla şimdiki bir mi? Ölü Doğum yapan kadın sayısını biliyomusunuz bundan 20-25 sene önce. Kusura bakmayın doktorların yaşattığı stresi yaşamak istemiyorum demeniz geçerli bi sebep değil bence bu riski almanız için.
drya arkadaşlar ebe derken filmlerde gördüğünüz yaşlı kadınlardan bahsedilmiyor yalnız 😂😂 mesela bana gelecek olan ebe gerektiğinde kesik de atıyor, dikiş de atiyor, göbek bağını da kesiyor. kısacası hastanede yapilan her şeyi yapiyor ve bunun eğitimini almış ayrıca yıllarca bu işi yapmis. ben kontrollere hastaneye degil ebeye gidiyorum çünkü herhangi bi sorunum yok. yine ultrason yapiliyor, kalp atislarina bakiliyor ve tansiyon vs ölçülüyor her gidisimde.. benimle beraber görümcem de hamile, o daha once sezaryen oldugu icin hastaneye gidiyor kontrollere ve evde dogum yapması yasak (çünkü sezaryen olmustu). arkadaşın bahsettiği ebe de eminim sizin düşündüğünüz gibi değildir