Merhaba kızlar 👋 Sizlere şu anda hasta yatağımdan yazıyorum. çok şükür bende sonunda doğurdum🙏❣ öncelikle Benim gibi doğum yapanı Allah düşmanımın başına vermesin. 20 eylülde gelen siyah akıntı şikayeti ile hastaneye gittim. Kontrolüm sonucu çocuğun suyunun sınıra ulaştığını öğrendim. Aynı gün acil yatısım yapıldı. Doktorum çatın bebeğin pozisyonu iyi normal doğum yapmaya çalışacağız elimizden geldikçe dedi. Sancim olmadığı için suni sancı verildi. Akşam 6 dan gece yarısı saat 1 e kadar suni sancı yedim. Açılma sıfır. Suni sancimi kestiler sabah devam ederiz zorlamaya şimdi gerek yok dedi. Sabah tam 4 defa suni sancı 1 defa da alttan ilaç yedim. Hemşire ve doktorların da alttan ha bire muane etmesi de cabası toplam 36 saat suni sancı yedim, su bile içirtmediler ve açılmam 2,5 cm bebeğin kalp atışları da git gide azalıyor ve de kalan suyu da bitmişti. 22 Eylül gece 02.00 da acil sezeryana alındım. Mimik mucizem çok şükür şimdi kollarımda.
Kızlar benden tavsiye her an herseye hazırlıklı olun. Gebeliğim boyunca hep normal doğum denildi. Ama çektiğim acıları Allah düşmanımın başına vermesin. Sadece normal doğum yapcam diye hazırlık yapmayın.
Sorularınız varsa cevaplarım hepinize basit az sancı ve ağrılı doğumlar diliyorum 💜💜👋🥰