Nazli_ayar Glr_123 Her gebeye vitamin veriliyo zaten ama doktorunuz vermek için zamanını bekliyodur. Veya şimdiden kullanmak istiyorsaniz bir sorun doktorunuza
Prenses_Prens Bana hep özel yazdılar yani ücretli bende almadım decavit aldım ve kullandım hiç bir sorun yaşamadım nasipse 1 hafta sonra doğumum var decavit kızımda da kullanmıştım zaten
Glr_123 Prenses_Prens aynen bende ilk cocugumda decaviti kullandım.şimdi ise paralı yazdı tek seferlik alabilirim ama sonra alamam ücretliyi