Merhaba kızlar bugün doktora gittim sorularım vardı sizinle de paylaşmak istedim.
-Doğumdan sonra sezaryen olunca kesin refakatçi alıyorlar ama normal doğum olursa duruma göre refakatçi alıyoruz dedi.
-Dogumu yaklaşınca sancı gelince acilden giriş yapılması gerekiyormuş.
-34. Haftadan sonra sabah erken gidince randevuyu hastaneden alabiliyoruz.
-Hemsireye verilen hastane çıkışı genelde çok kirli olmuyor, yani ben çekim yapmayacağı ama yinede isimli hastane çıkışı yaptırdım onu direk vericem kirli giydirmiyoruz dedi kıyafetleri.
Şimdilik bu kadar soru vardı aklımda bunları sordum sizinlede paylaşmak istedim merak edenleriniz vardır diye. ❣️