Papatyanne33 normal şartlarda 0.5 altında olmalı ama uzun bir süre düşmüyor hele gebelikte ilaç alınmadığı için belli bir süre yüksek çok takılmayın covid atlattıysanız zamanla oda düşer . 11 haftalıkken covid oldum sürekli artış eğilimindeydi negatif çıkmama rağmen sonra yavaş yavaş düştü tabi şuan kaç bilmiyorum