Edanur54 ben hep kendimi rahatlatıyorum Ya korkmuyorum. Benim korkum sezeryan. İnşallah normal Doğum olur. Hatta dün gaz sancısı diye acile gittim. Açılmam Yok ama hafif sancım çıktı. Sabah anneme dedim valla sancı böyle birşeyse ben razıyım normal Doğuma hiç anlamadım bile sancı olduğunu korkulacak birşey yokmuş dedim. Progestan verdi doktorum onu kullanıyorum