36+5 günlük hamileyim ve bugün kontrolüm vardı dr amniyon sıvısının azaldığını ve sınırda olduğunu söyledi pazartesi tekrar gel o zaman kadar bebeğin hareketlerine dikkat et dedi azalma hissettiğin an acil gel dedi pazartesi beni doğuma alma ihtimali varmıdır acaba ?