Arkadaslar mrb.hamileleigimin 6.haftasindayim 4 haftadir nerdeyse kahverengimsi bi leke geliyor oyle adet donemindeki gibi akmiyor surunuyor ama bu zaman zaman kirmizida oluyor.bazen fazlalasiyor tabi.her hafta kontrole gidiyorum gecen hafta kese bitaz daha buyumus bu iyi birsey dedi ama kanamam var progestan kullaniyorum gunde 3 kere o kadar cok strese girdimki surekli wc ye gidip bakiyorum ne kadar gelmis diye.calisiyorum ama hic bedenen yorulmuyorum isim oturarak.doktor rapor verdi 3 gun yattim yine geldi.doktor bu dusuk tehlikesidir dedi zaman zaman belim agriyor anlamadim ben bu isi.ayni sikintisi olan varsa dokturunuz ne diyor ne yapmak gerek yardimci olurmusunuz.ayrica hamilelik doneminde bitki cayi kesinlikle icmeyin maydonoz yemeyin dusuk riskini fazlalastiriyor.hurmada 8 ayin sonunda baslayin yemeye acilmaya yardimci oluyor