feyza2305- Başım çok ağrıyor kızlar. Sinüzit var bende. Dayanamıyorum ağrısına. Günde kaç tane içebiliyoruz parol. Doktorum bi tek parol içebilirsin dedi. Sabah içtim. Şimdi bi tane daha içsem olur mu 😞
Denizyildizii feyza2305- 3 taneye kadar içildiğini duydum. İsterseniz bi eczaneyi arayip sorun. Ayrica bana parol hic iyi gelmiyor minoset daha iyi oda kullanılabiliyor
Humeyrasmsk feyza2305- Bende geçen haftalarda hasta oldum sinüzit resmen beni bitirdi bi günde mecburen ağrıya dayanamadım için 2 tane içtim ama doktorum bi hamile gunde 4 tane parol icebilir demisti
Denizyildizii feyza2305- Kullanılıyor cnm ben hep minoset kullandim ama plus değil normal minoset. Yinede danışarak kullan istersen ben doktora da eczaciya da sordum kullanabilirsin dediler
feyza2305- Humeyrasmsk çok kötü bi ağrı gerçekten dayanamıyorum ben ya şuan. Normalde arveles kullanırdım gebelikten önce. Onun harici hiçbirşey geçirmez ağrımı. Ama şuan onu kullanamam. Parol içeyim şuan en iyisi
Humeyrasmsk feyza2305- Burnuna tuzlu su çek ben öyle rahatlatmaya çalıştım kendimi inşallah bir an önce atlatırsın
Denizyildizii Humeyrasmsk minoset kullanabilir miyim diye sorarsanız kullanabilirsin diyor. İkiside aynı olduğu için bi fark görmedikleri icin sadece parol diye geciştiriyor