Civcivim000 onuda kendim yapıyorum kendimi bildim bileli kuaföre hiç gitmedim , boncuk ağda kullanıyorum , ısıtma makinesinide aldım uygun fiyata trendyoldan , hem ele yapışmıyor sir ağda roll on ağda kadar berabat bişey görmedim ne acılar çekmişim niye başta almadım dedim çok rahatım şimdi