Elifmk iki gündür kızımda burun akıntısı hapşırık vardı. Dünde bende başladı. Vücut agrım boğaz agrım ateşim yok nezle gibi göz burun akıntısı hapşırık var. Okula göndermedim. Bi kaç gün bitkisel şeylerle evdeyiz eğer ilerlerse bende gidip test vereceğim. Ama öğretmenler de doktorlar da diyor grip salgını var . Herkes böyleymiş. Ben zencefil limon çok tuketiyorum. Geçmiş olsun. Çok düsünmeyin. Düşündükçe kendinizi daha çok hasta hissedersiniz.